Mládnout se dá zvládnout, AXA v nové kampani zdůrazňuje prevenci

Skupina AXA odstartovala začátkem května v Česku a na Slovensku komunikační kampaň podporující nově spuštěnou preventivní a edukativní platformu AXA Health Keeper. Kampaň využívá v plné míře online komunikační kanály od displejové reklamy po široké spektrum reklamních formátů na sítích Facebook a Twitter a PR. Součástí kampaně je také sponzoring a on site aktivace v rámci 106. AXA Primátorek. Kampaň pro skupinu AXA Česká republika a Slovensko připravila a realizuje agentura Havas. PR aktivity na Slovensku zajistí agentura Dynamic Relations. On site aktivaci a TV spoty k AXA Primátorkám má na starosti agentura RAUL.

Cílem kampaně je posílit a zviditelnit značku AXA jako silného partnera v důležitých životních situacích a zároveň motivovat širokou veřejnost, aby začala více přemýšlet o svém zdraví a nad možnostmi, jak jej dlouhodobě chránit.

„Součástí positioningu značky AXA je dlouhodobě důraz na prevenci, kdy pomáháme svým klientům pochopit důležitost prevence a zodpovědnosti k vlastnímu zdraví. Chceme být partnerem klientů v každé fázi jejich života, nejen při řešení pojistných událostí,“ uvedl Frederic Boulanger, ředitel marketingu a digitalizace skupiny AXA Česká republika a Slovensko.

„Naše nová kampaň reflektuje čtyři hlavní oblasti prevence a odpovědného chování, na které se digitální platforma AXA Health Keeper zaměřuje – zdravé stravování, mentální zdraví, motivace k pohybu a boj proti kouření,“ vysvětluje Oskar Sekereš, ředitel marketingové komunikace skupiny AXA v České republice a na Slovensku.

Kreativní koncept stojí na hlavním benefitu digitální platformy AXA Health Keeper, kdy na základě vložených dat uživatelům počítá jejich „zdravotní věk“. Podle vyplněných testů a údajů získaných z připojených sport trackerů nebo aplikací potom uživatel získává rady a tipy na míru, jak ještě zlepšit svůj životní styl. „Cílem je motivovat uživatele z řad široké veřejnosti, aby se aktivně starali o své zdraví, a předešli tak možným zdravotním komplikacím v pozdějším věku,“ doplňuje Oskar Sekereš.

Digitální platforma AXA Health Keeper je určená pro širokou veřejnost, nejen pro klienty AXA, v České republice a na Slovensku. Kombinuje užitečné funkce, které uživatele podporují na cestě za zdravějším životním stylem. Po registraci jim nabídne možnost, aby si nechali spočítat svůj zdravotní věk, který vyhodnotí po jednoduchém zadání základních informací o sobě, jako je věk, výška, hmotnost, a o svém životním stylu (kolik času věnují aktivnímu pohybu, kolik cigaret denně kouří, jak často zařazují zeleninu a ovoce do svého jídelníčku apod.). Aplikace následně vypočítá současný zdravotní věk a doporučí oblasti pro zlepšení, které mohou uživatele „omladit“.

Pro zlepšení a udržení motivace si uživatel může v aplikaci stanovit cíle, kterých chce dosáhnout – hubnout, lépe jíst, lépe spát, více se věnovat fyzické aktivitě či přestat kouřit. Mezi další nástroje, které zde uživatelé najdou, patří testy zdraví, ve kterých je možné například zjistit, jaká je uživatelova aktuální úroveň stresu nebo jeho kardiovaskulární rizika. Zapojit se mohou také do různých osobních výzev, které udrží motivaci například více cvičit. K tomu všemu aplikace AXA Health Keeper průběžně aktualizuje personalizované tipy, jak omládnout, či rady týkající se zdravého stravování. Uživatelé si také mohou připojit svoje chytré hodinky, fit náramky nebo fitness aplikace, aby tak měli své výkony a aktivity na jednom místě. AXA Health Keeper si rozumí s většinou běžně používaných aplikací, jako jsou Fitbit, Garmin Connect, RunKeeper, iHealth nebo Strava.



Stáhnout originál tiskové zprávy v PDF

Vítejte v investiční společnosti AXA | 292 292 292 | facebook-(3).png